Registruotiems vartotojams
   vartotojas
   slaptažodis
 


Rodyti daugiau
 
2012-07-30   "Mummymoon": iš kaimo į pasaulį
 
 

"Kaimo troboje gimstantys drabužių modeliai keliauja į Prancūziją ir Japoniją" – taip interneto portalo www.delfi.lt žurnalistė Akvilė Verbliugevičiūtė 2012 m. liepos 30 d. pristatė prekės ženklą "Mummymoon" ir jo kūrėjas Ievą Juodelytę ir Vėjūnę Unikauskienę.

Dvi labiau mamomis nei verslininkėmis save vadinančios Ieva Juodelytė ir Vėjūnė Unikauskienė, įkūrusios vaikų drabužių prekės ženklą „Mummymoon“, jau pažįstamos Japonijos, Prancūzijos ir Anglijos rinkoms, pristatė šeštą kolekciją vaikams, ruošia naują prekės ženklą suaugusiems ir ateityje ketina Lietuvoje įkurti eko kaimą.

Vėjūnė ir Ieva. Asmeninio archyvo nuotrauka.

Dvejus metus skaičiuojanti „Mummymoon“ kompanija pažįstama ir Lietuvos rinkai – Vilniuje jau veikia parduotuvė, prekiaujanti sparčiai populiarėjančio prekės ženklo drabužiais, tačiau mažai kas žino, kur ir kada iš tiesų gimsta idėjos kolekcijoms. „Nesame tipiškos verslininkės ir su formaliais kostiumėliais mūsų niekada neišvysite“, – sako „Mummymoon“ bendraturtė Vėjūnė Unikauskienė ir priduria, jog užsakymus su klientais iš užsienio dažniausiai derina sėdėdamos Zarasų rajone esančioje Zabičiūnų kaimo sodyboje, paveldėtoje iš senelio, arba vaikų miego metu.

„Suderinti motinystę bei verslą – ir lengva, ir sunku. Jei verslininkas iš Korėjos žinotų, jog derindama su juo užsakymą tuo pat metu kartais keičiu dukrai vystyklus, greičiausiai nepatikėtų, tačiau šiuo metu būtent taip ir gyvename“, – juokiasi V. Unikauskienė.

Verslo idėja kurti drabužius vaikams prieš keletą metų gimė Ievai Juodelytei, kaip pati sako – tuo metu nieko nežinojusiai apie mados verslą, pardavimų strategijas ir marketingą. „Ėmiau rašyti laiškus įvairių šalių mados korifėjams – turėjau ambicijų, minčių ir sumanymų, todėl žinojau, kad privalau pabandyti“, – prisimena Ieva.

Anot jos, jau tada kai kurie patikėjo jos verslo koncepcija ir laukė užgimstančių kolekcijų, tačiau buvo ir tokių, kurie tik smagiai pasijuokė iš jaunatviško maksimalizmo. Šiandien skeptikams verslininkės gali pasakyti, jog jau pristatė savo kolekcijas kasmetinėje vaikų drabužių mados parodoje „Bubble London“ Londone, „PlayTime Tokyo“ Tokijuje ir sulaukė asmeninio kvietimo dalyvauti parodoje iš didžiausios pasaulyje parodos organizatorės, vadovaujančios „PlayTime Paris“.

Per dvejus metus jos ne tik atidarė savo prekės ženklo drabužiais prekiaujančią parduotuvę Vilniuje, tačiau ir su keliais lietuvių dizaineriais įkūrė parduotuvę „Ye Ye“ Paryžiuje. Tokijuje verslininkes atstovauja jų agentas. „Japonai pamėgo mūsų kuriamus drabužius ne tik dėl priimtino dizaino ir patogumo, bet ir dėl pačios verslo filosofijos. Mes nekuriame tik dėl to, kad norime tapti turtingos, nespraudžiame savęs į laiko rėmus, prioritetą teikiame savo vaikams, o tik po to – verslo idėjoms, svajojame, kad drabužiai taptų ekologiški ne tik savo sudėtimi, bet ir kvėpuotų sveika laisve, kurios tiek daug įdedame kurdamos“, – sako Ieva Juodelytė.

Verslininkės turi ir vieną kol kas neįgyvendintą tikslą - įkurti eko kaimą Anykščių arba Zarasų rajone, pritraukti bent dešimt bendraminčių šeimų, niekada negrįžti gyventi į miestą ir vaikus mokyti pačių atidarytame kaimo darželyje bei mokykloje. „Pradėjome nuo drabužių, nuo noro, kad mūsų drabužiai išlaisvintų vaikus ir jų tėvus, tačiau vien to nepakanka - gyvenamoji aplinka taip pat turėtų padėti formuoti sveiką, laisvą ir laimingą žmogų“, – pasakoja „Mymmymoon“ įkūrėjos. Šiandien abiejų verslininkių tikslas – puikiai integruotis tarptautinėje rinkoje ir į savo verslą įtraukti pačius artimiausius žmones.

„Kol kas mums dirbti „padeda“ tik trys mūsų vaikai, kurie kartais visai netyčia pažaidžia ir sugadina brangią iš Italijos siųstą vilną arba medžiagų pavyzdžius sudėlioja pagal savo vaikišką logiką“, – juokiasi Ieva, tačiau tiki, kad netrukus į „Mummymoon“ verslą įtrauks ir kitus šeimos narius. Vėjūnė priduria, kad jos dukrelė jau seniai nemiega savo lovoje, nes ten šiuo metu sandėliuojami medžiagų pavyzdžiai ir ritiniai. „Tikimės dar šiemet turėti atskirą savo ofisą, kuriame bus bent kiek daugiau disciplinos nei dabar, tačiau savo klientus ir užsakovus labiausiai norėtume nustebinti biuru kur nors kaime po medžiu arba ant kalvos“, – šypteli „Mummymoon“ bendraturtė Vėjūnė Unikauskienė.

Jauniems drabužių kūrėjams, kurie turi idėjų, bet nežino, nuo ko pradėti, verslininkės pataria pasinaudoti jų pavyzdžiu ir aktyviai dalyvauti parodose. „Dalyvavimas mugėse – ideali platforma prisistatyti „butikų“ savininkams ir kūrybingiems dizaineriams. Talentai ten tikrai nelieka nepastebėti. Šiandien su šypsena prisimename savo pirmą parodą Londone, kuomet prie originaliai sukurto savo stendo, gabento iš Lietuvos, stovėjo „Mummymoon“ sumanytoja Ieva ir du besišypsantys jos vaikai. Tuo metu net neturėjome nuojautos, kad visai netrukus mus aplankys tarptautinis pripažinimas ir mažas dviejų mamų užmojis kurti rūbus vaikams taps sėkmingai veikiančiu verslu tiek Lietuvoje, tiek kitose pasaulio valstybėse“, – sako V. Unikauskienė.

 
 
    Atgal...